Po przejęciu 2 poczytnych francuskich gazet, Rodolphe Saadé kontynuuje ekspansję w świecie mediów. Prezes CMA CGM stoi na czele konsorcjum, które stara się o zakup 48% akcji grupy telewizyjnej M6 z rąk Bertelsmanna. M6 to druga najpopularniejsza stacja komercyjna we Francji. Niemiecka grupa wystawiła jej udziały na sprzedaż po tym, jak nie doszła do skutku zaplanowana fuzja z francuską firmą TF1.
Poza szefem CMA CGM w skład konsorcjum wchodzą 2 inni francuscy biznesmeni: Marc Ladreit de Lacharrière, dawny właściciel agencji ratingowej Fitch oraz Stéphane Courbit, milioner z branży telewizyjnej. Wśród konkurentów do pakietu akcji M6 jest inny francuski multimilioner Patrick Drahi, a także włoski konglomerat mediowy MediaForEurope.
CMA CGM to jeden z największych beneficjentów wzrostu stawek frachtowych na rynku kontenerowym w latach 2020-2021. Rekordowe przychody posłużyły m.in. do uruchomienia linii lotniczej CMA CGM Air Cargo.