Strona główna SAYBOLT POLAND Sp. z o.o.

SAYBOLT POLAND Sp. z o.o.

SAYBOLT POLAND Sp. z o.o.
Adres
81-325 Gdynia, ul. Podlaska 1
Tel.
+48 58 621-55-50
Faks
+48 58 627-46-43

Dyrektor Zarządzający Krzysztof GÓRSKI
Dyrektor ds. Rozwoju BiznesuAnita SKRZYPCZAK
Dyrektor Operacyjny Joanna DARASZKIEWICZ
Kierownik Działu Agri, Dry Cargo&GasMarcin PIETRAS

Zakres działania:

  • masowe ładunki płynne (ropa i produkty naftowe, LPG, ładunki chemiczne):
    • kontrola ilościowa ładunków na zbiornikowcach i na lądzie,
    • nadzór nad załadunkiem i wyładunkiem towarów,
    • próbobranie towarów i analizy laboratoryjne,
    • inspekcje zbiorników przed załadunkiem,
    • kontrola składu atmosfery w zbiornikach,
  • masowe ładunki sypkie:
    • nadzór nad załadunkiem i wyładunkiem,
    • kontrola ilościowa ładunków na podstawie pomiaru zanurzenia,
    • kontrola stanu ładunków przed rozpoczęciem wyładunku,
    • kontrola czystości ładowni przed załadunkiem,
    • próbobranie próbek i nadzór nad analizami laboratoryjnymi,
  • inne usługi:
    • pomiar ilości paliwa bunkrowego na statku,
    • inspekcje na statkach związane z czarterem na czas,
    • roszczenia ładunkowe dotyczące zanieczyszczenia lub braku ładunków masowych,
    • inspekcje techniczne,
    • przedwysyłkowe inspekcje towarów,
    • certyfikaty odgazowania zbiorników,
    • badanie szczelności pokryw ładunkowych metodą ultradźwiękową,
    • ocena stanu technicznego kontenerów zbiornikowych.

Firma posiada akredytowane Laboratorium Chemiczne zgodnie z normą
PN-EN ISO/IEC 17025:2018 (PCA Nr: AB 1278).

  • SAYBOLT POLAND Sp. z o.o.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Drogi użytkowniku,
25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”
W związku z tym informujemy cię o przetwarzaniu twoich danych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Jakich danych dotyczy zgoda?
Zgoda dotyczy danych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów oraz innych funkcjonalności strony Namiarów na Morze i Handel w tym zapisywanych w plikach cookies.

Kto administruje twoje dane?
Administratorem twoich danych będzie wydawca dwutygodnika Namiary na Morze i Handel, firma Namiary Sp. z o.o., którego szczegółowe dane znajdziesz tutaj oraz zaufani partnerzy wydawcy.
W związku z powyższym zgadzam się na profilowanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych, które są zbierane w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności strony www.namiary.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies przez wydawcę Namiary Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów również po rozpoczęciu obowiązywania RODO czyli od 25 maja 2018 roku.
Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.