Strona główna Blog Strona 73

Czas na kolejne dobre 100 lat

Z Jackiem Sadajem, prezesem Zarządu Morskiego Portu Gdynia SA, rozmawia Piotr Frankowski. – Miniony 2021 r., to kolejny rekordowy rok, jeśli chodzi o przeładunki w...

Co przyciąga kierowców do zawodu?

Zamiłowanie do jazdy i atrakcyjne zarobki najbardziej przyciągają chętnych do zawodu kierowcy. Takie wnioski można wysnuć na podstawie badań ankietowych przeprowadzonych przez Polski Instytut...

UE chce przyspieszenia offshore wind

W połowie lutego br. Parlament Europejski przyjął strategię rozwoju sektora offshore wind. Wspólnota chce, by do 2030 r. przynajmniej 60 GW energii powstawało z...

Kongestia w portach jeszcze się pogorszy

Drugi kwartał 2022 r. może być jeszcze gorszy w kwestii kongestii w portach niż poprzednie miesiące – alarmują międzynarodowi eksperci. Analitycy Linerlytica wskazują, że problem...

Namiary na Morze i Handel nr 04/2022

Wybrane teksty numeru: Gdynia hubem dla rynku norweskiego - Leszek Lange, shortsea manager Poland w Viasea Shipping Sp. z.o.o. Ożywienie po pandemii - Wielkość floty...

Kontenery 2022

Wybrane teksty numeru: Kontenerowe rekordy - Miniony rok terminale kontenerowe w polskich portach zakończyły rekordowymi przeładunkami i powrotem do trendu wzrostowego Kontenerowa zmiana lidera...

Żaglowiec do transportu ładunków masowych

Żaglowiec Grain de Sail 2 to kolejna próba użycia żagli dla potrzeb transportu ładunków masowych. Projekt statku o takim napędzie i nośności 350 t...

Zrzeszenie logistyków chce śledztwa UE w sprawie wzrostu cen frachtu

CLECAT (European Association for Forwarding, Transport, Logistics and Customs Services) wzywa unijnego komisarza ds. konkurencji do zbadania „dominacji rynkowej, która doprowadziła do gwałtownego wzrostu...

Kontenerowe rekordy

Miniony rok terminale kontenerowe w polskich portach zakończyły rekordowymi przeładunkami i powrotem do trendu wzrostowego. Łącznie w Gdańsku, Gdyni i Szczecinie obsłużono prawie 3,2 mln TEU. To rezultat lepszy od tego z 2020 r....

Ożywienie po pandemii

Wielkość floty promowej na Bałtyku pod względem liczby jednostek od kilku lat jest ustabilizowana i wynosi ok. 120 promów ro-pax, cruise-ro-ro i high-speed. Należy jednak podkreślić, że ze względu na sytuację pandemiczną...

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Drogi użytkowniku,
25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”
W związku z tym informujemy cię o przetwarzaniu twoich danych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Jakich danych dotyczy zgoda?
Zgoda dotyczy danych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów oraz innych funkcjonalności strony Namiarów na Morze i Handel w tym zapisywanych w plikach cookies.

Kto administruje twoje dane?
Administratorem twoich danych będzie wydawca dwutygodnika Namiary na Morze i Handel, firma Namiary Sp. z o.o., którego szczegółowe dane znajdziesz tutaj oraz zaufani partnerzy wydawcy.
W związku z powyższym zgadzam się na profilowanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych, które są zbierane w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności strony www.namiary.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies przez wydawcę Namiary Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów również po rozpoczęciu obowiązywania RODO czyli od 25 maja 2018 roku.
Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.