Strona główna KRAJOWA IZBA GOSPODARKI MORSKIEJ

KRAJOWA IZBA GOSPODARKI MORSKIEJ

KRAJOWA IZBA GOSPODARKI MORSKIEJ

KOMISARIAT AWARYJNY

NIP
586-20-14-014
Adres
81-372 Gdynia, ul. Armii Krajowej 24
Tel.
+48 58 620-22-79
Tel.
+48 58 620-35-54
Faks
+48 58 620-35-54

Komisarz Awaryjny
Bronisław SOSZYŃSKItel. kom.: +48 608-454-214

KOMISARIAT AWARYJNY KIGM jest reprezentantem zagranicznych firm ubezpieczeniowych oraz zrzeszeń ubezpieczycieli jako „komisarz awaryjny” oraz „settling agent”. Działa na terenie całego kraju, obsługując szkody powstające m.in. w transporcie morskim, drogowym, kolejowym i lotniczym.
W przypadku wystąpienia szkody w ładunku / środku transportu Komisariat Awaryjny podejmuje wszelkie wymagane przez ubezpieczyciela działania. Doświadczenie, wiedza, fachowość zdobyte w trakcie ponad 60 lat działalności, pozwalają na kompetentne i szybkie przeprowadzanie działań zmierzających do minimalizacji strat i likwidacji szkody.

Zakres działania:

  • obsługa awaryjna szkód ładunkowych „cargo” oraz wystawianie stosownych raportów awaryjnych,
  • obsługa awaryjna szkód środków transportowych „casco”,
  • dochodzenie roszczeń o odszkodowanie w stosunku do zagranicznych ubezpieczycieli i wypłatę odszkodowań „settlement of claims”,
  • uzyskiwanie i opracowywanie, dla celów ubezpieczeniowo-odszkodowawczych, informacji i dokumentów dotyczących zdarzeń natury kryminalnej (rabunki ciężarówek / towarów),
  • dochodzenie i egzekwowanie odszkodowań / regresów od sprawców szkód „recovery”,
  • nadzór rzeczoznawczy związany z ratowaniem towarów, zmniejszeniem rozmiarów szkody, rekondycją uszkodzonych towarów oraz sprzedażą awaryjną uszkodzonych towarów,
  • nadzór rzeczoznawczy w zakresie załadunku, sztauerki i mocowania ładunków,
  • w przypadku sztuk ciężkich (heavy lifts),
  • udzielanie firmom importowym pomocy w kompletowaniu dokumentacji i składaniu gwarancji wymaganych przy Awarii Wspólnej,
  • pomoc prawna w rozstrzyganiu sporów, arbitrażu i spraw sądowych w zakresie kodeksu morskiego i handlowego,
  • zbieranie na potrzeby międzynarodowego rynku ubezpieczeniowego informacji dotyczących ruchu statków w polskich portach oraz dot. przemysłu stoczniowego,
  • inspekcje magazynów dla celów ubezpieczeniowych.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Drogi użytkowniku,
25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”
W związku z tym informujemy cię o przetwarzaniu twoich danych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Jakich danych dotyczy zgoda?
Zgoda dotyczy danych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów oraz innych funkcjonalności strony Namiarów na Morze i Handel w tym zapisywanych w plikach cookies.

Kto administruje twoje dane?
Administratorem twoich danych będzie wydawca dwutygodnika Namiary na Morze i Handel, firma Namiary Sp. z o.o., którego szczegółowe dane znajdziesz tutaj oraz zaufani partnerzy wydawcy.
W związku z powyższym zgadzam się na profilowanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych, które są zbierane w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności strony www.namiary.pl, w tym zapisywanych w plikach cookies przez wydawcę Namiary Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów również po rozpoczęciu obowiązywania RODO czyli od 25 maja 2018 roku.
Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.