Regulamin XXIV spotkania biznesu morskiego
Wspólna Kaczka 2024
(aktualizacja z 09.09.2024 r.)
§1
Data i miejsce spotkania
Piątek 11 października 2024 r. godz. 19:00, Hala Polsat Gdynia Arena, ul. Kazimierza Górskiego 8, Gdynia. Spotkanie trwa do godz. 2:00 dnia następnego.
§2
Organizator i biuro organizacyjne
Niniejszy regulamin swoim zakresem obejmuje:
- Organizator: Namiary sp. z o.o., ul. Śląska 21, 81-319 Gdynia, nr KRS 0000139605, NIP 586-19-79-608, REGON 191611126.
- Biuro Organizacyjne: Namiary sp. z o.o., ul. Śląska 21, 81-319 Gdynia, tel. +48 58 664-93-92, kaczka@namiary.pl, www.namiary.pl
§3
Cel
Spotkanie biznesu morskiego wybrzeża gdańskiego oraz przedstawicieli władz regionalnych, w miłej atmosferze w celu integracji środowiska morskiego regionu, a także współtworzenia nieformalnej płaszczyzny lobbingu interesów morskich kraju oraz wsparcia współpracy firm morskich w Unii Europejskiej. W trakcie spotkania nastąpi finał najbardziej spektakularnego wydarzenia 2023 roku w polskiej gospodarce morskiej – wręczenie Bursztynowej Kaczki, Nagrody Honorowej Krajowej Izby Gospodarki Morskiej, a także losowanie nagród ufundowanych przez partnerów spotkania (wizytówki prosimy wrzucać do „maszyny losującej” w punkcie informacyjnym).
§4
Terminy zgłaszania uczestnictwa, zasady płatności i wstępu (identyfikatory)
- Zgłoszenia udziału w spotkaniu przyjmowane są do wyczerpania miejsc wyłącznie na druku zgłoszenia przygotowanym przez organizatora. Po wyczerpaniu miejsc prowadzone są zapisy na listę rezerwową. W przypadku zwolnienia się miejsca na liście głównej zapisany na listę rezerwową zostanie o tym fakcie powiadomiony przez organizatora.
- Wysyłka faktury pro forma nastąpi pocztą elektroniczną do 16.08.2024 r.
- Dokonanie 100% przedpłaty na podstawie faktury pro forma musi nastąpić do 30.08.2024 r.
- Wysyłka identyfikatorów ze wskazaniem numeru stolika nastąpi do 27.09.2024 r.
§5
Warunki uczestnictwa
- Kolejność zgłoszeń oraz terminowe dokonanie wpłaty za każdego zgłoszonego uczestnika spotkania Wspólna Kaczka 2024 decydują o udziale w spotkaniu.
- Rezygnacja z uczestnictwa w spotkaniu po wniesieniu opłaty możliwa jest do 30 sierpnia 2024 r. Po tym terminie organizator może pośredniczyć w kontakcie z firmą zainteresowaną odkupieniem miejsc. Nie będzie natomiast uczestniczył w rozliczeniach finansowych pomiędzy stronami.
- Podanie do 30 sierpnia 2024 r. listy uczestników (na formularzu zgłoszeniowym) lub przesłanie pocztą elektroniczną na adres email: kaczka@namiary.pl gwarantuje publikację w Katalogu Uczestników.
- Koszt uczestnictwa obejmuje udział jednej osoby w spotkaniu oraz poczęstunek zgodny z menu umieszczonym w Katalogu Uczestników.
- Zgłaszający oświadcza, że zgłaszane przez niego osoby wyraziły zgodę na umieszczenie ich danych w katalogu uczestników spotkania.
- Na terenie Gdynia Arena dostępne będą bary z odpłatnym alkoholem. Zakup dodatkowych napojów i żetonów przed Wspólną Kaczką 2024 jest możliwy na następujących zasadach:
- Informacje o napojach i żetonach w Banglob sp. z o.o.udzielane są pod tel. 58 620 43 29, 603 535 121 (e-mail: zamowienia@banglob.pl),
- Odbiór zakupionych pakietów lub dodatkowych żetonów w dniu spotkania od godz. 17.30 w barze na terenie spotkania,
- Cena pakietu 5 żetonów – 150 zł brutto/pakiet ( 1 żeton uprawnia do odbioru w barze 1 szt. drinka/napoju).
- Udział w imprezie jest równoznaczny z akceptacją regulaminu spotkania oraz wyrażeniem zgody na publikację wizerunku uczestnika w fotorelacji w dwutygodniku „Namiary na Morze i Handel” i na stronie www.namiary.pl. Firma zamawiająca miejsca zobowiązana jest do powiadomienia o tym fakcie wszystkich swoich zapraszanych gości – uczestników spotkania.
§6
Koszt uczestnictwa
- Opłata za uczestnictwo w spotkaniu wynosi 799,50 PLN netto/osoba + 23% VAT. Obowiązuje wpłata na konto organizatora do 30 sierpnia 2024r. na podstawie faktury pro forma otrzymanej na adres e-mail wskazany przez zamawiającego w formularzu zgłoszenia udziału w spotkaniu.
- Niezwłocznie po otrzymaniu przedpłaty organizator wystawi fakturę VAT, która zostanie wysłana na adres e-mail wskazany przez zamawiającego w zgłoszeniu.
§7
Inne
- Spotkanie odbywa się przy stolikach 10-osobowych bez możliwości dostawiania dodatkowych miejsc siedzących przy stoliku. Zamawiający ma możliwość ustawienia na stole firmowym, we własnym zakresie, niewielkich gadżetów marketingowych, po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z organizatorem spotkania (np. proporczyk firmowy, wizytówki dla gości z logo firmy). Organizator nie zapewnia możliwości wyboru sektora ani miejsca przez zgłaszającego. Biorący udział w spotkaniu zobowiązani są do zajmowania miejsc wyznaczonych przez organizatora przy stolikach o numerach podanych do wiadomości zamawiających przy okazji wysyłki identyfikatorów.
- Warunkiem wstępu na imprezę jest posiadanie identyfikatora wysłanego na adres wskazany przez zgłaszającego. Firmy zgłaszające udział w imprezie zobowiązane są do przekazania identyfikatorów wszystkim swoim gościom.
- W czasie spotkania każdy uczestnik otrzymuje Katalog Uczestników z programem spotkania, listą uczestników, planem sali oraz menu.
- Organizator umożliwia uczestnikom zamieszczenie reklamy w Katalogu Uczestników – formularz zamówienia z cennikiem dostępny jest na stronie czwartej formularza zgłoszeniowego. Liczba reklam jest ograniczona.
- W przypadku konieczności odwołania imprezy lub ograniczenia liczby osób mogących uczestniczyć w spotkaniu, organizator nie jest zobowiązany do zapłaty zamawiającym, którzy nie mogli z tego względu uczestniczyć w spotkaniu, zadośćuczynienia, odszkodowania ani innej rekompensaty finansowej, z wyjątkiem zwrotu wpłaconej zaliczki.
- Organizator nie odpowiada za przedmioty pozostawione na terenie hali przez uczestników spotkania.
- Administratorem danych osobowych są Namiary sp. z o.o., ul. Śląska 21, 81-319 Gdynia, nr KRS 0000139605, NIP 586-19-79-608, REGON 191611126. Dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach realizacji zlecenia i nie będą udostępniane innym podmiotom.
§8
Zasady bezpieczeństwa
- Każdy uczestnik spotkania zobowiązany jest zachowywać się tak, aby nie zagrażać zdrowiu i życiu innych uczestników.
- Każdy uczestnik spotkania zobowiązany jest stosować się do poleceń organizatora oraz służb porządkowych.
- Zabrania się wnoszenia na teren spotkania napojów alkoholowych.
- Zabrania się wnoszenia na teren spotkania: butelek szklanych i plastikowych, puszek, pojemników do rozpylania gazu, broni, a także materiałów łatwopalnych i wybuchowych, środków odurzających i substancji psychotropowych.
- Przedmioty niebezpieczne, alkohole, środki pirotechniczne, środki odurzające znalezione przy uczestniku spotkania zostaną zabezpieczone przez organizatora i przekazane organom ścigania na ich żądanie.
- Podczas spotkania używane będzie oświetlenie laserowe. Osoby wrażliwe na ten typ światła zobowiązane są do zachowania należytej ostrożności.